sobota 16. srpna 2014

HAUL #1



Ahojky,
je tu další článek. Dneska to bude Haul, protože jsem byla v pondělí nakupovat s mamkou a asi před dvěma týdny s kámoškou a musím vám říct, že tu nemám žádnou kosmetiku, ale pouze oblečení a jeden takový doplněk. U každé věci vám řeknu kolik stála, v jakém obchodě ji můžete sehnat a jestli jsem si ji koupila já nebo mi ji koupila mamka. A ještě bych teda chtěla řict, že mi mamka koupila tónovací šampón v ořechově hnědé barvě, tím mi teda už obarvila konečky a můj blonďatý melír. A já jsem si včera koupila další ten tónovací šampón v ořechově hnědé barvě, ale měli jen jeden, tak půjdu koupit ještě asi v pondělí další, protože chci mít obarvenou celou hlavu, je to od značky Marion a jedna barva stojí 25-30Kč. A prosím vás, nepište mi, že ve 12-i letech mi už mamka barví hlavu, je to jen tónovací šampón a jestli nevíte co to je, tak si to vyhledejte na googlu...Mělo by to teda vydržet 4-8 umytí, ale mě to vydrželo 9 měsíců a to teda 8 umytí nebylo! :D Omlouvám se, že fotku té barvy nemám, ale snad to nevadí. A myslím, že můžeme jít na to! :)


1. Obal na brýle

 





Tento obal na brýle jsem si koupila já. Stál po slevě ze 109Kč na 50Kč a je z New Yorkeru. Konečně nějaký obal do kterého se vejdou moje sluneční brýle!! :) Ikdyž na fotkách vidíte, že ten obal je oranžový, tak mi veřte, že je to krásná svítící růžová! :) Má takové krásné "vzory" jak vidíte na druhé fotce. A tu šňůrku, co vidíte na třetí fotce, tu jsem si tam přidělala sama. :D

2. Tričko s nápisem Coconut










Tohle tričko jsem si zase koupila já. Stálo po slevě 100Kč a je z Tally Weijlu. Má to takové ty hodně prostřihlé rukávy, jak vidíte na první i druhé fotce. Je černé s bílým nápisem "COCONUT" a"Love Tally".


3. Podprsenka (pás)




Asi všichni tady tuhle podprsenku znáte, říká se jí myslím Benda. Tu jsem si koupila taky já a ta stála po slevě 80Kč v Tally Weijlu. A je růžová, protože jak asi víte, já mám strašně ráda růžovou! :33 :D A tahle podprsenka se dává pod tričko s prostřihlými rukávy, kdyby někdo nevěděl. :)


4. Tričko s Bartem



Je to normální šedivé tričko až na to, že se dole trošku rozšiřuje a má taky trošku prostřihlé rukávy. To jsem si taky koupila já a stálo 130Kč v Tally Weijlu.


5. Plavky
















Tyhle plavky se mi strašně líbí! :) Strašně mě štve, že ten foťák to úplně zkresluje. Ten vršek plavek je tmavě oranžový a ne tak vyblitý. Je oranžový jako to zapínání toho vršku, což vidíte na první a druhé fotce. Z plavek se můžou sundat ramínka. Vršek mi koupila mamka a stál 100Kč v Tally Weijlu. Teď se vrhneme k spodku, o tom ale nevím co povídat, asi jen to, že ty třásně u toho vázání mi mamka ustřihne, protože by se mi to všude pletlo a tak... A jinak mi spodek taky koupila mamka a ten stál jen 80Kč v New Yorkeru.


6. Kraťase




 Ve skutečnosti jsou tyhle kraťase o dost tmavší, je to fakt hodně tmavě modrá, ale to řekněte mému foťáku. Koupila mi je mamka, stály 230Kč a jsou z Tally Weijlu. Už jsem se na ně dívala dýl, ale měli jen velikost 34 a ty mi byly velké. Potom jsme šly s mamkou v pondělí nakupovat a tadáá, byly tam 32 a jsou mi akorát! :)



7. Skinny jeans










Jako další tady mám tyhle Skinny jeans, strašně se mi líbí, protože jsou na těle obtáhlé. Koupila mi je mamka, jsou z Tally Weijlu a stály 300Kč. Jak vidíte na třetí fotce má to ohnuté nohavice.


8. Černé rifle





Tyhle černé rifle mi koupila zase mamka, jsou z Tally Weijlu a stály 200Kč.


9. Šedé kraťase





Další jsou tady tyhle šedé kraťase, které budu nosit nejspíš do tělocviku... Koupila mi je mamka a stály jen 50Kč v Terranově.

10. Oranžové tričko





Tohle tričko mi koupila mamka v Terranově za neuvěřitelných 30Kč! :D Na druhé fotce můžete vidět, že je dole takové naškrobené. :)

A nakonec, což jsem nevěděla jestli sem mám dát, ale dala jsem a to je Bubble Tea... Za letní prándniny jsem si ho koupila celkem 3x takže to stálo 300Kč. Ano vím je to drahé, ale mě to chutná! :D Dávám si teda standartní,bez ledu, bílou broskev a jahodu, dvojtou porci mix kuliček! :) Ale řekla jsem si, že aspoň 2 měsíce si bubble tea už nechci koupit, protože prostě to je drahé, tak schválně jestli mi to vydrží! :)








Tak a to byl celý článek, já doufám, že se vám líbil. :) A chtěla bych se teda omluvit, že mi leze na fotkách břicho, ale ten den co jsem to fotila, tak jsem na sobě měla crop top, takže se omlouvám všem, komu moje břicho vadí. A ještě jsem chtěla řict, že jsem sem nedávala věci jako: minerálky, žvýkačky, zmrzliny, jízdenky apod. ;) No a to je tak všechno (asi :D ) co jsem vám chtěla říct a ahoj! :)

xoxo Kate

Ask: KacenQaKlementova
E-mail: kaklementova@seznam.cz
Instagram: kaklementova
Skype: kaklementova
Snapchat: kaklementova



10 komentářů:

  1. Super článek!! Strašně krásné fotky!!! :)))

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek! Koupila sis vážně hezké věci.

    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek... a hlavně super úlovky!
    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci a hezky napsaný článek!:)
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Kúpila si si fakt pekné veci :)
    Stávam sa tvojim pravidelným čitateľom, budem rada ak sa staneš aj ty mojim :)

    OdpovědětVymazat