čtvrtek 8. května 2014

Náušnice - Jídlo

Ahojky,
jelikož nemám vůbec žádné nápady na články, tak jsem se rozhodla udělat takový pohodový článek. A jak už jste si mohli z názvu přečíst bude to článek o náušnicích s jídlem. Nebude to o mých náušnicích, ale o těch, které jsem náhodně našla na internetu. Kdyby jste chtěli vědět kde se dají koupit, tak se zeptejte v komentářích.
Jo a ještě bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek, protože je to prostě z internetu! ;)

1. Čokolády

Tyhle náušnice se mi líbí, ale přece jenom nejsou nejhezčí ze všech, co vám tady ukážu (teda spoň podle mě ne)! :)

2. Donuty

Já osobně Donuty miluju! :3 Nejradši mám jahodovej, potom čokoládovej a banánovej nesnáším! :)

3. Chlebíčky

Tak tohle se mi moc líbí! :) No není to krásný? A koukněte se na ty detaily: rajče, okurek, vajíčko a šunka! :3 Strašně se mi to líbí! ;)

4. Linecké

Dřív bylo linecké moje nejoblíbenější cukroví na Vánoce, teď už sice ne, ale pořád mi chutná a tyhle náušnice jsou ťuťu! :)

5. Meloun


Tyhle se mi líbí asi ze všech nejvíc! Jsou strašně roztomilý a ty detaily jsou dokonalý! :)

6. Toffife



Toffife je asi moje nejoblíbenější čokoláda, což ví asi každý, kdo mě zná osobně. A tyhle náušnice? Super! Ikdyž by se mi líbil i samotný bonbon a ne jen celý obal. :)


A to by bylo všechno.. já doufám, že se vám článek líbil a moc prosím, napište do komentářů článek, který mám napsát, protože vážně nevím! :)
Ahoj! :)

Které náušnice se vám nejvíc líbí?
Máte na něco z toho právě teď chuť? 

xoxo Kate

Ask: KacenQaKlementova
E-mail: kaklementova@seznam.cz
Instagram: kaklementova
Skype: kaklemenova
Snapchat: kaklementova








4 komentáře:

  1. Božíí!!! Mě se nejvíc líbí asi ty melounové.. :D :D A jestli nemáš nápady na články, tak můžeš udělat třeba nějaké outfity, jarní nail art, recenzi, nebo si třeba sepiš i s obrázky svůj wishlist! :) Když si něco koupíš můžeš o tom napsat HAUL! ;) Nebo si zaveď nějakou novou rubriku, třeba že budeš pravidelně např: v pátky přidávat recenze, nebo můžeš dělat různé DIY články! Hodně jich najdeš třeba na pinterestu.. ;) Nebo zkrátka piš o nějakém odvětví co tě baví!!! :) Je to na tobě co si zvolíš! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se taky nejvíc líbí ty melounové (jak už jsem psala v článku)! :) a děkuju za nápady...
    outfity- budu se snažit je nafotit, ale budu muset říct nějaké kamarádce a prostě si najít čas, prostředí a nějaké outfity vymyslet (nechci totiž stáhnout z internetu, ale nafotit svoje :) )
    jarní nail art- ráda bych, ale já si prostě jenom obyčejně nalakuju nehty jednou barvou, takže by to moc záživný nebylo ;)
    recenzi- problém je, že nevím na co :D
    wishlist- sjeď trošku níže, tam je napsaný, vím, že je už docela starý, ale já si vždycky koupím milion jiných věcí a na ty co mám ve wishlistu zapomenu a navíc to pro mě bylo strašně moc pracný, protože jsem neznala picmonkey.com :D
    haul- tak jestli nebude vadit, tak vezmu věci, který jsem si nedávno koupila (nákupy totiž dělat nebudu, kdyžtak až budu s kámoškama natáčet na Youtube :D) a udělám z toho Haul :)
    DIY- mám tady sice zatím jen jeden, ale na vyrábění nejsem zrovna moc šikovná (to sis mohla všimnout z minuého DIY pokud jsi četla :D) A stejně nevím na co udělat DIY :D
    To myslíš vážně? :DDD Já a pravidelně psát? :DD To ke mně nesedí..no jo no, já prostě nemám tolik času a nestíhám, proto nejsou články tak časté :/ Ale budu se snažit..a ještě jednou děkuju za komentář! :)

    OdpovědětVymazat
  3. wow!! Úplně jsem si myslela, že jsem přišla na jiný blog :D :D Hned se to tu trochu prosvětlilo a navíc už máš šest prav. čtenářů!! Gratuluju!! :D

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat